torsdag 22 oktober 2009

Torsdag

Godmorgon


Ingen sovmorgon i morse, utan vi åkte på möte med en bank klockan 08. Vi har ej bestämt oss vilken bank vi ska låna av än. Vi får se. Det lutar dock åt en bra bank i hope. Ja inflyttningen blev ju tidigare än planerat och detta beror på att dom som ska flytta in här vill in snabbt så då är det lika bra att vi flyttar fredagen den 27 november. Vi får nyckel 23 och ska då börja måla & tapetsera.


Idag är jag egentligen ledig men jag har ett projekt jag jobbar med, så hela min eftermiddag vigs åt det, känns just nu sådär med tanke på att jag är lite trött än, men det går säkert över. Har varit lite väl mkt dom senaste dagarna med allt. Men det känns bara bra att glad är man det är viktigast.


Ikväll blir det kanske en fika eller nått, sambo jobbar ju och i morrn åker han på killtrippen och blir borta till söndag.


Jag jobbar helgen igen... så det blir inte mycket annat än jobb, ja söndag blir det loppisar & kalas:-D Sen blir det hoppas jag massa ledighet. Jag jobbar måndag sen ledig 6 dagar... jag tror kanske att jag måste in och jobba med projektet & lite med fakturagrejorna på jobbet så ska kanske inte hoppa än av glädje...

Längtar massor till huset:-DDD

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Vi ställer upp med målande och tapetserande! Bara att hojta!

Inreda Mera Hemma sa...

Åhh vad snällt, tackar nog inte nej till det, får nyckel 23 okt om du har tid lust får du gärna följa med till huset och kolla, behöver lite smakråd då det gäller tapeter ideér och annat kram