söndag 4 oktober 2009

Snö


Ja nu snöar det ute, känns inte allas kul, har inga vinter tofflor på, detta innebär oro inför hur jag ska ta mig till jobbet i morgon, kommer ja att halka av vägen, nä jag får helt enkelt starta kl 07 och köra skit sakta.

Gillar att det kommer snö men då får den gärna stanna... och det kan jag nästa sätta min högra arm på att den inte göra, tänker er om den kom nu och skulle stanna till Mars 2010 TUNGT? Eller kul?

Maud gillar inte vinter, men det är ju för att hon är nakenhund... Ja ja nu är den goda söndags middagen avnjuten, ska strax dyka in i förrådet & ta fram vinter kläderna. Börjar vara dags:-D Jobbig vecka i veckan, känns det som när tisdag är över kan jag njuta. Att jobba mer än heltid har sina för & nackdelar.


Ha en fin söndag alla:-D

Inga kommentarer: