måndag 19 oktober 2009

Måndag

Godmorgon

Väckaren stod på 06.00 i morse, då jag var på jobbet. Har haft en kanon helg på jobbet det har varit lungt & harmoniskt:-D

Nu är jag ledig i dag möte i morrn, jobbar onsdag 8-22, onsdag möte 12-17 ledig fredag sen jobbar helg igen ( har tagit på mig extra helg)

Ja just nu så är det huset i mina tankar och hur man vill att det ska se ut & hur fint allt kommer att bli... jag längtar verkligen. Snart får veta veta det exakta flyttdatumet.

Tankar om golv väggar ja massa tankar.... lite tankar om golv till köket..Idag kommer Mickes kusin förbi med familj, sen blir det inte mkt mest att städa & pyssla på, Ha en fin dag

1 kommentar:

Dessie sa...

På Fredag händer det nog ingenting så vitt jag vet! Vill fröken komma på besök så är det bara att slå en pling! =) Kram