söndag 11 oktober 2009

Matlusten tillbaka

Godmorgon Söndag!
Min matlust är tillbaka , tack & lov,tror det var den goda pizzan som gjorde det!

Annars så skulle jag vilja säga till er som läser min blogg & väljer kommentera utan namn så raderar jag era kommentarer, varför? det kanske ni förstår själva, stå för det du skriver... har hittentills raderat 5 stycken... och i dom fallen så vet jag att det är 3 stycken som jag känner väl som skrivet vilket jag har svårt att förstå att du väljer vara anonym.. men då vet du det! Sen är det ju också så att jag kan se ändå vem som skrivit eftersom ipAdressen lämnas och den säger ju vem du är. Ännu en gång Stå för vem du är!


En trevlig kväll i går med god mat, öl & champange. Efterrätten var också en hit glass i massa smaker & former:-D I dag blir kalas och uppvaktning av bebis. Blir nog att besöka friskvårds också. Hoppas på sol:-D
Ha en fin söndag:-D


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag står för det jag skriver men jag loggar sällan in för att skriva en kommentar och glömmer ibland att skriva under med mitt namn. Så länge man skriver väl menade kommentarer är det väl lugnt hoppas jag?!!!! /LINKAN

Anonym sa...

Så om ni får anonyma kommentarer som är tappra försök till att vara rolig så är det jag :)

/Linkan igen..

Inreda Mera Hemma sa...

Det. Är absolut helt lungt:-d