tisdag 27 oktober 2009

Längesen...


Godmorgon

Nu var det längesen jag blogga, har blivit sämre mycket pga att jag satt mig in att blogga från min Iphone... ska ta tag i det.

Tisdag i dag och jag har nyss gått av jobbpasset och även gjort helg, jag är ledig till måndag. Känns ju kanon.

Sambo är borta på jobb till torsdag var ett tag sen vi sågs han ses i 6 timmar i söndags innan dess var han i sundsvall och jag var på jobb. Men på torsdag ska vi se & då ska vi också åka till Forsbacka och tillbringa ett par dagar där, det blir mys vid brasan & av koppling som gäller:-D

Idag åker jag till lövånger för att hälsa på Mamma & Syster & min bröder. Ska även svänga förbi min kära mormor & morfar & säga hej.

Ikväll blir det räkfrossa & mys med familjen. Nu blir det att ordna lite smyckesordrar sen lunch sen åker jag:-D

Annars är det inte mycket nytt som hänt jag jobbar mkt även sambo, har snart veckas semester ( eller jag 2 dagar tog jag) I samband med flytten som snart går av stapeln, flyttlådor efterlyses, så har ni nåra över så lånar jag gärna!
Längtar till julen & flytten...

Inga kommentarer: