tisdag 20 oktober 2009

Tisdag




Gokväll
En middag har just avnjutits, har haft en hektiskt dag & stressat på alldeles för mycket. Ag börja min dag med möte fram till lunch, sen åkte jag till ica handla lite. Hem gjorde lunch, sen kom Kerstin förbi och hämta mig , så då åkte vi mot Ersmark för att hälsa på Anna & den lille Anton. Anna bjöd på gofika och fick mysa lite med Anton, som bara är några veckor. Telefonen har ringt i ett & därav all stress, allt från JÄVLA telefonförsäljare till den trevliga mäklaren, (vi har nästan bestämt datum då vi får nyckel. Bestäms till 100% i veckan)

Det var jättetrevligt hos Anna:-D

Nu sitter jag med lite kundordrar & fakturor skrivs ut, sen ska jag göra klart för att posta sen blir det kvällsprommis sen soffan & en skål med bär:-D

Annas hem som är superfint, inspirerar mig lite, tror på ett trägolv, måla vitt??? Ett äkta? det må ju hålla i 100 år? Istället för tråk ek parkett, vad tror ni?

1 kommentar:

Dessie sa...

JAAAAAA vitmålat trägolv är precis vad jag skulle vilja ha också, det är sååå fint! Nästa gång som golv ska bytas så kommer jag också att välja ett i äkta trä som kan slipas och målas osv. Inte nåt laminat-skit som vi nu har!!.. =) Visst vill man bara skrika ibland då det är stressigt, man jonglerar en massa bollar i luften och så ringer telefonen och när man äntligen lyckas få fram den så är det nån jävla försäljare!!!!!... Ehhh "SLUTA RINGA MIG!!!" är det enda man vill skrika i öronen på dom... men man säger istället ett försiktigt.."Tyvärr, man jag är inte intresserad" och så blir DOM sura för att jag inte vill höra vad dom har att säga! Ja ja, livet är hårt! =) Kramas