lördag 17 oktober 2009

Husägare jepp det är ja:-D




Hej!!

Igår så skrevs alla papper och nu är det klart, känns helt super. Detta innebär ju flytt och ganska snart det lutar åt dec januari inte 100% spikat än, eftersom vi nyss eller ganska nyligt flytta hit känns en flytt bra, men det tog på krafterna sist.

Mycket planer sprids i mitt huvud och idéer byts mellan sambo och jag, känns fantastiskt Huset är ju inte i behov av renovering, utan det är små åtgärder som golv väggar och tak som ska börjas med, sen finns det planer på lite annat. Att bo in sig tror jag är en väldigt bra idé och inte starta med allt på en gång, då tror jag det blir galet. Hade lite planer i december som en utlandsresa och en smyckeshelg/utställning som nu ställs in. Det får helt enkelt skjutas på.

Är helt slut och trött efter denna vecka, och nattens jobb, ikväll blir det att se AIK sen äta middag med Danne Rebban & Bosse. Sen sova! Ha en fin lördag

2 kommentarer:

Sofia sa...

Vad kul! Grattis! =)

Kram

Dessie sa...

congrats bruden.. jo jag tror också att det är bäst att bo in det.. annars brukar det nog ofta sluta med att det blir fel! Ha ha, va vi är vuxna känner jag!=)
Kramen