torsdag 8 oktober 2009

Torsdag


Hej hopp!

så här ölnskar jag att jag kunde ligga och vila, ska snart iväg på en prommis med Maud. Sen blir det tjejfika hos Sandra:-D

Fick för mig att baka en till paj så nu står en äppelpaj i ugnen, har haft en bra dag på jobbet, i morgon är jag komp ledig hela dagen. Ska bli helt lovely! Ska på stan & köpa min Iphone som har kommit, sen ska jag kanske kanske fika med någon som är fri i morgon under dagen? Undrar vad jag ska hitta på i morgon kväll, min sambo ska på personalfest på annan ort, med hotell konsert och hela kittet, inte alls avis.

Mitt hår är helt fantatiskt bra, jag är så nöjd helt super blev det:-D


mycket nu på ett plan, kan bli bra och dåligt, jag hoppas på bra.... Blir nervös och får lite ångest samtidigt som det är spännande. hur ska det sluta?

Inga kommentarer: