tisdag 13 oktober 2009

Ingen budgivning

Godmorgon


Budgivningen har ej startat , den sägs starta onsdag. Så vi får väl se om det blir så, jag hoppas.


Min nya iphone gör att jag sitter vid datorn mindre den fungerar ju som en lite dator. Väldigt behändig:-D Jag övertala även min arbetskollega att handla en igår i stället för en laptop. Mkt bättre, eller ja både och:-D


Idag tisdag , jag ska göra hemmagjorda köttbullar till lunch, sen så blir det väl en prommis, syster kommer på besök och då ska det bjudas på middag. Jag undrar vad jag ska laga? Får googla lite.


Igår så gjordes det inte mkt, jag tvättade hela 2 korgar tvätt, sen så tittade Emma förbi vi satt och surrade i soffan om livet, vi surrade också om tandläkaren och hur jobbigt det är att gå dit, det är verkligen jobbigt, jag ska strax dit, och det är alltid samma visa. Har du börjat använda plackers, -Nej Har du slutat röka, -Nej har du misnkat på godis, -Nej nej nej nej , jag hade tänkt svara ja på plackers frågan nu, från i går så är det stenhårt plackers morgon/kväll. Kom igen nu!
Ikväll är det tvkväll, desperate Housewives & Brothers & Sisters:-DDDD



Inga kommentarer: