söndag 11 oktober 2009

Städning för hela slanten




Gokväll!


Kom nyss hem till ett nystädat hus, finns inget bättre. Var på kalas och uppvaktade Runa 2 år, sen hennes lilla bror som har ganska yligt kommit till världen för 7 veckor sedan. Sen åkte vi hem och jag tokstädat, Micke bytte däck på audin.

Känns skönt att det är städat:-D

Jo det här med kommentarerna inget allvarligt, men jag tänkte bara säga det:-D

I morgon är det måndag & jobb, sen är det en annan grej som väntar en mkt viktigt grej, som antingen kan bli bra och gå i hamn eller inge bra alls, ja vi pratar om budgivning...
Håll tummarna för oss att vi vinner den. Vilket hus det är får ni veta sen om vi nu vinner. Hoppas Hoppas Hoppas.....
Nu lite chips & hagamannen

2 kommentarer:

Johanna sa...

Va kul med budgivning!! Lycka till!!

Dessie sa...

Gaaaaah, så himla spännande jag DÖÖÖÖR! =D Ja okej nu överdrev jag lite, men du fattar! =)*spännande* Håller tummarna. Jo, jag tror Jocke å Sandra skulle komma förbi i veckan. Ring om du har tid. Kramen