onsdag 11 februari 2009

Vårdcentralen 8.15


Godmorgon!


Har inte sovit så bra i natt, vakna vid flera tillfällen av att det gjorde fruktansvärt ont i öronen. Det har hänt förut vid något enstaka tillfälle i en månad nu. Så jag ringde Vårdcentralen 8.15 för att fråga vad det kunde vara. 8.17 ringde dom upp, vilken service. Jo jag har ju varit ganska mycket förkyld i vinter & har då förmodligen dragit på mig en "förkylning" i öronen , det har blivit vätska som ligger och trycker på trumhinnan , och när an ligger ner blir det värre. Så jag ska i 5 dagar nässpraya äta sinova och alvedon. Har det inte gått över då måste jag till mr doktor. Att ha ont i öronen är nog det värsta smärta man kan ha. En smärta som kan få en att gråta som ett barn.

Jag ska göra allt för att det ska gå över.

Annars i dag ska jag på stan en sväng & jobba vi dator resterande av dag. Har en del att stå i

Godmorgon

Inga kommentarer: