onsdag 11 februari 2009

Shopping.. i drömmarna






Jag slinker in på designonline.se & blir väldigt sugen på att köpa nya handukar. Inte vilka som helst utan Pelle Vävares fina med hundtandsmönster i grått & svart...

Är ett fan av Pelle Vävare har ett överkast på sängen som är helt fantatiskt fint. Det har varit min Farmors. Kvalitén är 100%.

Men jag ska köpa en Paradis Fröhus Vas denna månad så det får helt enkelt räcka. Jag har kommit på sen länge att jag har helt såld på vissa designers och det kostar ju en slant, men denna vas som kostar 400 ca håller och jag kommer att gilla den minst 25 år längre än vasen jag köper på ICA eller IKEA.
Bättre att köpa något man verkligen verkligen vill ha och spara än att köpa massa skräp.
Enkel filosofi va? ;-)
Hojta om nån ska beställa från http://www.designonline.se/ kan vi göra det i hop;-)

Inga kommentarer: