onsdag 18 februari 2009

Fullt schema

Gokväll!
Min fullspäckade vecka fortsätter. Har jobbat hela dagen till 16.00. Hem & åt middag gick genom 2 ordrar & la in 2 beställningar panduro & pagoni. Åt middag, 17.15 åkte jag till Smedjan, där jag blev ståendes utanför i 45 minuter då dörren strejka igen. Jobba på där till 20.50 räzer hem för att se Grey´s.


Har jobbat 12 h i dag... Ser framemot att lägga mig. I morgon väntar också en fullspäckad dag. Ska försöka stiga upp 06. Äta frukost i lugn och ro, sen åka till jobbet. Vara där tills lugn, har utbildning på E.M sen hem och klä upp sig/svida om, då kommer jobb kollegorna och vi ska ta en fördrink för det vankas fest:-) Så trevligt!


Längtar tills Lördag ska bli så kul:-)


Jo i morrn släpps H&M Home Kollektion MISSA INTE!!!!!!!!!!!! Jag spanar in kudden med damen på mycket fin mycket fin! Bara på www.hm.se Jag är tokladdad

Godnatt

Inga kommentarer: