söndag 1 februari 2009

Söndag

Har hitintills haft en effektiv söndag. Vid 12 gick vi ut på en långprommis alla 3, fick då väcka min sambo, då han slumrat till... Undrar egentligen vem som var ute på krogen i går ? ;-) Under promenaden gjorde jag ett tappert försök att få någon att fika på Stigs med mig/oss, det gick inte alls bra. Emma svara inte, Sandra satt på Stigs, rebban hade planer... sen la jag ned med att ringa till fler... Kanske en tisdags fika (kvällen ) på Waynes? Vad säger ni? Junta fika på Waynes kl 18.30 vilka är på?

Nu så viker jag tvätt, städar undan & förbereder middagen. Vi ska grilla kyckling & äta en hemmagjord kall potatis sallad.

Kall potatis sallad:
  • 8 kalla potatisar
  • 1 bit feta ost
  • 1 rödlök
  • 2 avocados
  • körsbärstomater 1 ask eller 3 plommontomater
  • oliver om man gillar
  • pesto basilika/vitlök
  • ruccola sallad

Hacka upp och blanda i hop ställ in i kylen en stund före. Servera med grillad kyckling eller kött!Grillen är den bästa från OBH Nordica. Har haft den i 2 år och den fungerar lika bra som när vi köpte den.

Nu ska jag städa undan sen göra matlista & handlingslista ( tom kyl & frys)
Sen diska och göra mat. Ikväll blir kanske träning & en film i morgon väntar jobb 8 -24 sen natt....
Jobbar bara 3 dagar denna vecka mån tisdag till 11.00 sen torsdag 9-16. I love!

Inga kommentarer: