onsdag 11 februari 2009

Fullmåne

Gokväll
Kom just hem från Smedjan har jobbat i ca 4 timmar, jag och Lina kämpade först med att ta oss in där, det tog bara 15 minuter sen kalla vi på förstärkning. Så till slut gick det, han öppna dörren på första försöket Lina hade alltså gjort allt jobb;-)

Håller på med ett armband nu som jag räknar med att bli klar med hemma, ska vara sätta i hop det. Sen skulle jag löda i hop en kedja med en silverstav det gick INTE bra, kedjan var för tunn & känslig, så jag måste lista ut hur jag ska gå tillväga där.. kan ta några gånger. Idag har jag jobbat en hel del med min buiness. Ca 10 timmar ungefär så nu har jag lovat att det är blir sista vid datorn för ikväll, i går satt jag till 00.30.


Har ett problem som jag smsade om i dag vita påsar i papp. Jag ska trycka upp min logga nämligen. Har jagat hela dagen, men utan resultat. Min pappa har hittat några som jag får i morgon kväll. Dom ska se ut som på bilden fast med handtag. Men som sagt hittar ni några så hojta, jag ska provtrycka först. Sen ska jag köpa, jag kan gärna köpa ett gäng på 20 stycken men det gick inte någonsans inte ens 1, på Kontorsvaruhuset var jag tvungen att köpa 500 stycken, kändes lite mycket då jag inte ens vet om det blir bra.
Jag kontaktade också en firma på nätet om att trycka upp påsar, 250 stycken var minimum och för det kalaset ville dom ha 8995:- bara, som gratis för mitt lilla företag. Att ha ett litet företag är inte alltid lätt då det gäller inköp, vissa verkar inte förstå att man inte har möjlighet att köpa in påsar för 9000:- eller annonsera för 13400:-. Har man det på hobbynivå så existerar inte dessa summor, då får man be vänner som kan trycka att trycka upp en påse, sen göra egna reklam blad och sätta upp på konsum. men jag gillar det så:-)
Nu blir det te Godnatt alla!

Inga kommentarer: