lördag 7 februari 2009

Stora koppen te


Godmorgon!
Ligger här med stora koppen te i mitt knä. Har just nysit ett par ggr och förkylningen har lätt startat, jag hade tänkt bota den med te & mysa i soffan dag.

Vi gick hem i går från krogen och ja men det var väl -22 jag har partylinnet under jackan, tunna fingervantar och ingen mössa, så det blev ju inge bra alls.

Riktigt kul i går, vandra ensam ute på club 27 ett tag, men det gjorde inget träffa två vänner från ungdomens år, det var kul att se dom igen och surra en stund.

Förfesten var också trevlig det var galet mycket folk tror vi var ca 25 personer. Club 27 var trevligt kanske inte riktigt det jag förväntat. Gick upp upp övervåningen och möttes av ett gäng äldre 40-50 åringar som var riktigt packade det är inte läckert. Själv var jag skötsam som vanligt. Drack min favvo drink Rasberry Daiquiri som var halv krasst blandad, men ändå god!
Nu ska jag städa och diska bort sen ska vi åka och fika hos Malin & Micke sen blir det forsbacka för hela slanten, har haft borta Maud i 1 dygn nu saknar henne lite, eller massor..
Godmorgon

Inga kommentarer: