torsdag 5 februari 2009

dålig dag

hej
Dagen har inte varit speciellt bra alls, skulle ha jobbat. Nån från Umeå skulle hämta upp 2 lådhurtsar jag sålt på blocket kl 12, tränger mig in i förrådet & tar ut dom , vem tror ni ringer & 11.30 & säger att dom inte ska ha dom, jo dom. svettats i onödan i 25 min & även insett att jag borde sälja/slänga allt jag äger som står och skräpar i ett förråd.

Ut på stan gör ärenden blåser bort nästan av stormen, blöt hela jag och frusen då jag kommer hem.

Inser att förfesten i morgon kommer att bestå av 86% killar inte min plan, men så blev det. sista förfesten vi har blir alltid så här & jag blir sur. ( Men det blir garanterat trevligt ändå:-)

Min mage som har bestämt sig för att inte gilla något alls, inte ens vatten

Min Pms som förmodligen är orsaken till detta..

Bio ikväll var planen men jag ska inte gå ut mera i dag så det så.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Blir det inga tjejer imorgon?? Trodde ju att hela gänget skulle komma... Ja nu har jag ju redan avbokat hos er och påbokat hos mig igen i och med att det tillkom några tjejer och jag trodde det skulle bli så fullt hos er... Om skaran minskat hos er kan vi kanske kan komma till er lite senare? Skulle vara kul!
Men vi kan höras imorgon om det...

Kram kram från rebban