tisdag 3 februari 2009

Jobb & Möte

Godmorgon
Min morgon började på jobbet, klev upp 06.00 & vaknade till Phillips Wake Up light. Behagligt. Jag sover dock inte så bra på jobbet längre , jag vaknar titt som tätt, som hemma då. Det är små ljud som vatten rör ventilation som väcker mig. Men jag störs inte av det speciellt. Men saknar att vara riktigt utvilad.

Klockan 09 så började veckans möte & det ar trevligt som vanligt. Chefen berättade att vi till veckan ska ha löne samtal, gulp... Fick ett papper där an ska fylla i om hur duktig man är på jobbet & vilket kriterier man uppfyller. Ganska svårt. Jag ska sätta mig & läsa igenom. Detta är mitt första lönesamtal så det blir spännande.
Men jag är egentligen inte orolig jag gillar mitt jobb & trivs.

Min mage är inte OK just nu. Har sedan 1 vecka tillbaka känt obehag och haft kramper och dom går inte över. Mat går inte. Men ja jag måste ju äta så det görs ju ändå. Nu ätit lunch och nu sitter jag med fruktansvärd magkramp. Inget hjälper. Så blir att äta en kur. Känns inget roligt då det är fest på fredag. Ja ja är ju van. Min arbetskamrat Erika tipsade mig om klinik i Luleå som gör en genomgång av kroppen och testar olika saker, Alternativ hälsa. Tror jag ska ta och prova det även om det kostar lite. Kanske blir bönor resten av livet haha...
Risken finns att jag måste sluta med en del saker igen men det är det väl värt I guess.


I dag sa bror komma hit & ta en kaffe. Sen ska jag in på stan en sväng och lämna igen lite grejor. Ikväll blir det storhandling & träning.

Ha en fin tisdag!

Inga kommentarer: