fredag 27 februari 2009

Mycket att göra fredag...


Gokväll!


Hade en hel drös med grejor att göra efter jobbet....


  • VILA

  • Handla på ICA i hamn

  • Systemet

  • Apoteket

  • Olssons tyger

  • Hämta paket

  • BIBO

  • Frasses

Jo det sistnämda blev ju INTE en hit. JAg beställde en barnbox med rågbröd och lite dressning. Micke ett skrov. När jag kom hem så hade ja en barnbox, inget rågbröd massa dressning och ingen hamburgare... mmm smaka SKIT! Väl hemma och ätit lite pommes så inser jag att räkningarna måste betals i dag, månaden tar ju slut i morgon.. så nu har nyss jgort det gjort kaffe och sitter & mår gott...
Jag fick veta min nya lön i dag av chefen och jag är väldigt nöjd och glad... :-) Så ett stort leende har jag:-)Och min fredag kan inte bli bättre:-) Gokväll!

Inga kommentarer: