onsdag 28 mars 2007

PREMIÄR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Gokväll...


I dag var det premiär för uteservering:-) Inte illa 28 mars hihi, det du Sofia & Linda det trodde ni inte om lilla Skellefteå. Inte illa ! Det var mycket trevligt. Dagen har flytit på bra, var nere och lämna en leverans med örhängen 70 stycken, hoppas att det fortsätter att gå åt som smör i solsken:-) Sen fixa Lina mitt hår, jag blev som vanligt jättefin i håret ( www.cali.nu) sen fika med Emma & Sandra på Marias Lilla Marie, jag tycker att vi bör byta fik tjejer, Bort med Waynes in med Lilla Marie:-) Vad gör vi på waynes egentligen massa surr och dåligt kaffe? Lilla Marie jättemysigt och mycket gott Kaffe. Vad tror ni om café byte?


4 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker absolut att Lilla Marie ska bli vårt nya hak. Inte bara för att "supporta" Maria utan även för att det är tusen ggr trevligare och mysigare att sitta där! Nog för att jag älskar Wayne´s fetaost sallad, men Lilla Maries Fetaost röra var snäppet godare =)/Sandra

Anonym sa...

Lilla Marie och Kåffe In har lätt stans bästa uteserveringar nu när solen börjar titta fram! Skönt med hårfix, ska klippa mig i morrn jag. Blir nog ganska kort och uppklippt, nu ska jag släppa fram lockarna.. :P

Anonym sa...

Blogg!? Haha ;-)

Anonym sa...

Ja, jag tycker absolut att vi ska byta kaffe ställe... Waynes är ju inte det minsta trevligt. Dessutom en stor kedja! Hejja för dem små ställena! De håller i längden! Kram på re