torsdag 29 mars 2007

Härlig dag i medle :-)


Gokväll....


Underbar dag i medle, jag och Emma åkte till medle i vid 11 för att hälsa på Dessie & Liam, där satt vi på altan i nästan 4 timmar och tjattra och åt kakor och frukt, lite färg fick man också. Sen hem och börja vårstäda lite grann, i år ska jag göra det på riktigt, fönster putsa, städa skafferi, garderober, förråd, skura golv, piska mattor (haha nä skoja ba) Dammtorka. Jag är ledig nu ett par dagar så jag tänkte att då kan jag ta tag i saker, våra 3 förråd är fulla med massa grejor ( vi har 2 förråd, men har "lånat" ett 3:e) Så nu är det dags att kasta, sen var jag förbi pappa & ulla nu då fick vi en laserskrivare och en hylla som ska placeras i vardagsrummet, Laser skrivare kommer i rätt tid jag håller på att skriva CV och behöver verkligen en till det och massa annat, ska söka massa jobb nu och skola till hösten :-). Tack pappa & Ulla.:-) I dag kom Linkan hem så det blir en fika på stan i morrn. Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

var verkligen tokskönt där i solen, det gör vi om tycker jag:) /kramen från emma