lördag 10 mars 2007

Kvalserie & Balsac


Godmorgon !

Måste säga att jag legat på latsidan med denna blogg, med tanke på hur alert jag varit men nu har jag kanske normalt bloggande? I går så började kvalserien, det var väldigt nervöst, jag välkomnar inte denna kvalserie och tycker att den är väldig jobbig. I går 19.00 var det nedsläpp i Skellefteå Krafts Arena, jag befann mig inte där utan tillsammans med sandra i soffan med SPORTEXPRESSEN på TVn. Matchen var ingen hit, men vinst blev det, oron fortsätter dock med tanke på AIKs spel, så kommer detta att bli en lååång kvalserie, redan i morgon är det dags gen kl.17.30 nedsläppt i Ejendahls arena. AIK vs. Leksand på sportexpressen. Spännande... Efter match bar det av till Balsac, jag undrar varför har Balsac inträde på en fredag ? 40 kr? Allvarligt lägg av med det. Folket var generation 18 och det märktes, jag skymta även en 16 åring där inne... Hm....Men i goda vänners lag har man alltid trevligt:-)

Nej nu ska jag fortsätta njuta av denna lördagsmorgonen, blir en lugn lördag kramen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag kommer hem i sommar. Blir nog vid båda festivalerna har jag tänkt... Vi måste ju även fundera på det där med vår gemensamma fest. Ska vi köra stadfesten-helgen? Var? Jag tycker iofs inte att det är så jättekonstigt sommaren i Skeå inte attraherar mig speciellt. Med tanke på hur min förra sommar var! Bättre att kommer hem några gånger o ha kul då. Visst håller du med??
Puss o kram

Emma sa...

Tjena bruden!! Vad tråkigt att ja inte pallrade mig till balzac igår, men var för tråkig och trött ;) kram