måndag 12 mars 2007

Min 25 års kris


Hej på er...



Jag har insett att jag har just börjat min 25 års kris, den ha sakta men säkert smugit sig på, Eller kan det var något annat?. I fredags drömde jag att Micke fria till mig, och gav mig fel ring.. Sen i natt drömde jag att jag födde en liten flicka.. Sen till råga på allt kunde min sambo inte sova för jag snarkade och det brukar jag aldrig göra... Sen i dag när jag åke buss och titta på alla ungdomar så kände jag mig verkligen gammal. Och jag vet att 25 år är ingen ålder... Eller ? Ja ja skit samma.. Det går väl över? I kväll ska vi och titta på en 3 :a som är till salu, jag hoppas den e fin, Jag vill också passa på att gratulera min kära vän & granne Sandra som fyller 25 år i dag ... GRATTIS GUMMAN

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mkt hjärtat! Fast jag knappt varit 25 en hel dag, kan jag också känna av krisen. När man var yngre tänkte man ju att man skulle ha hunnit med SÅÅÅÅ mycket när man fyllt 25,(många "man" där) och SÅÅÅÅ mycket har då iallafall inte jag åstakommit...men jag är ganska nöjd ändå,tror ja´! /Sandra

Anonym sa...

Ååhh ska ni kolal på en lägenhet ikväll..? Kan du inte höra av dig sen så får jag höra hur det gick! Kram

Sofia sa...

Jag har också ålderspanik! Skoja inte om jag säger att jag tillhör en av de äldsta här i kompiskretsen i Uppsala... Hemskt! Är ju van att vara nästan yngst och så kommer man hit till söder och vad händer..? Jo, helt plötsligt är jag snart 25 och det känns ungefär som om man vore redo för graven... =)

Kommer hem till påsk och det ska bli såååå skönt! Saknar ju er allihopa!

Ha det så bra så hörs vi!! Puss puss!