tisdag 27 mars 2007

Jag är inte bitter ...


Gokväll...


Vad fan( sen byts det ut mot pip) är ett av orden jag har att säga jag blir så pip less. Denna pip stad och dessa pip priser på lägenheter. Vad pip! Jag blir så less på att titta på en massa lägenheter, och sen bli glad oj så fin den vill ja ha, och så börjar budgivningen och så måste man ge sig. FUCK pip pip pip pip PIP. Vi la oss denna gång när budet var på 480.000:- tycker ni det är rimligt? För en 3:a på Norrböle? Som säkert gick för 500.000:- En 4:a på älvsbacka gick för 750.000:- tycker ni det är rimligt? Varför är det så... jag blir så ledsen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Pippi då! Det är helt sjukt vad lägenhetspriserna har gått upp och folk verkar ha fått storhetsvansinne när det gäller budgivningar. Vi får hoppas de som köper lägenheten bara får 0:- då de ska sälja...ibland är det skönt att vara skadeglad! Men ni kommer att hitta en lägenhet, det är jag säker på. Det gäller bara att ha is i magen! kramen Sandra

Anonym sa...

Håller med Sandra. Det gäller att vara ihärdig. Så småning om så hittar ni en lägenhet... O då kommer den vara den bästa! Syns på en vecka! Kram