måndag 26 mars 2007

Hemma igen ...



Hej ....






Ja nu var man hemma igen, har haft ett par fantastiska dagar i hemavan, kom hem nästan utvilad dock inte frisk, men nästan. För att sumera dagarna onsdag kom vi vid 21 tiden tog en öl och packa in oss, torsdag for vi till backen, vädret var ganska mulet och jag hade lite feber och ont i huvudet så jag tog det ganska lungt, var med maja och konrad barnbacken.På fredag hade vi hyrt skotrar, så vi drog i väg vid 9 tiden upp till fjälls, det var hur kul som helst. Vackert och vackert. Skoter är hur kul som helst ni som inte provat prova...:-) Sen lördag var det också kanon väder och jag mådde bättre, så ja tog mig mod att åka slalom, vilka backar, som ni ser på bilden, jag var faktiskt längst upp, tog ganska många liftar innan man tog sig dit men ett bra åk blev det nedför. Sen lördag kväll var det party som var planen. Det gick ganska bra fram tills nio då gick småbarnsföräldrarna och la sig, vilket var förståligt med tanke på barnens go... Jag micke parta på lite själva och höll på ända fram till klockan var 23.00 det ni !!!!!!! Det var rekord för mig, jag la mig ca 21, steg upp ca 06.00 ... Helt underbart ! Och detta kommer att bli en årligt tripp:-)




Inga kommentarer: