onsdag 14 mars 2007

Dålig sömn & mage ...

Godmorgon !


Sovit dåligt i natt också, vaknade vid kvart i sju i morse somna om i 10 min klev upp vid 9.00 då gav jag upp... Jag vet ju att det beror på att jag jobbat så mycket, en baksmälla av allt. Sen har vi en annan tråkig sak och det är min mage, min mage tål i princip ingenting men jag har valt att bortse från det igen dumt nog. Fuskat med en kaka någon gång, om jag fuskar en två ggr i veckan så protesterar min mage tillslut med att strejka. Då kan jag inte äta någon mat alls. Äta måste jag ju men jag gör det med smärta.. Men allt har ju sitt pris eller hur ? Något roligt är att vi är med i budgivning igen. Och denna gång är jag lite hemlighetsfull om lägenheten, den säljs privat nämligen, och inte så många vet om det så förhoppningsvis får det till ett bra pris:-) Men den är så fin... Kan jag avslöja. Nej nu ska jag dammsuga grus hela lägenheten... Sen blir det att fara och jobba, förmodligen ingen träning i dag heller pga min magsmärtor:-( Jag tar en kopp te i stället och inväntar att strejken ska gå över...Jo Anna förlåt att jag inte ringt, men jag tänkte att vi kunde planera ett partaj i helgen då du är hemma...?? Vad tror du om det ?

Godmorgon ..

1 kommentar:

Anonym sa...

Är kommentaren till Anna riktad till mig? Blev lite osäker.. Eftersom Anna inte är det ovanligaste namnet på denna jord! Men ja, jag kommer hem i helgen. En fest vore på sin plats. Jag o Sandra pratade om S8.. Jag har inte varit där sen i somras.. Galet va? Ser faktiskt fram emot en helg i skeå, det var länge sen! Hoppas din mage blir bättre till på lördag då! Vill ju ha med dig!! Kram