fredag 2 mars 2007

Äntligen Fredag ...


Godmorgon !


Äntligen Fredag och i dag är jag ledig. Ikväll blir det jobbfest. Vi ska först ses och ta en drink sen ska vi äta på balsac:-) Mums! Har nu hämtat mig lite från lägenheten, men jag fick höra i går att en 4 :a på älvsbacka gick för 750.000:- då var det icke topp fräsch, hur har folk råd? Ja det blir att spana vidare, så alla som nu läser min blogg ni kan väl tipsa om lägenheter om ni hör något, vi vill gärna flytta till en tre... På min lediga dag i dag så ska jag snart i väg och ge blod, sen hem och storstäda. Min sambo tappa ner en deo i handfatet på toa, så det luktar fortfarande efter 3 dgr herr deo i lägenheten. Ha en bra fredag alla ..

Kram

2 kommentarer:

Niniz sa...

Hej vännen!

Tänk så här, det var inte meningen att ni skulle ha den lägenheten eftersom det väntar en ännu finare o billigare. Håller tummarna och ögonen öppna. Vi kanske ses på Balz ikväll, jag och Hedvig ska dit och äta =D Länge sen jag såg dig förresten. kramar

Sandy sa...

Ha så kul ikväll! Hälsa alla som jag känner kram