lördag 17 mars 2007

Bihålorna & Dålig hörsel


Godmorgon ...


Fortfarande en snorig Frida, nu med nästan igentäppta bihålor och lock för ena örat. Sandra rädda mig i går och jag fick Sinova, och det hjälper. Ser mörkt ut just nu för en utgång:-( Åhh vad trist. Korthårig är jag nu i alla fall, min syster klippte av en ganska bra bit:-) Tack syster det blev så fint. Min bror titta på mig i går och tyckte att jag var lik någon... Men du är ju som lik nån jag kan inte komma på vem. Någon kändis sa jag och smila upp mig, nej nu vet jag du ser ju ut som när du vara 12 år då hade du ju samma frisyr... Hmm tack för den. När jag var 12 år var jag också 20 kg tyngre och 10 cm kortare, fast ändå söt men lik mig nu .. nej nej. Om man vill ta del av denna bild ska man kolla upp skolakatlogen när jag gick i 7:an. 1994 1995 tror, då ser man ingen likhet... Hi hi ändåp humor . Mycket trevligt i går med alla mina syskon vi åt gott såg tv och tjattra.

Nej men en kopp te skulle sitta fint. Kram på er

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag vill ju se! Har det blivit jättekort? Typiskt att man lämna alla skolkataloger i Skell... =)

Puss puss!