söndag 18 mars 2007

Feber & ingen lägenhet ...


Gokväll...


I dag så åkte vi till forsbacka, jag mådde lite bättre tyckte jag när jag steg upp. Hade fel, för när vi kom fram låg jag i fotöljen och frös i 3 h, men jag fick träffa Konrad & Maja:-) Höll mig på avstånd dock, då jag inte ville smitta någon. Konrad sa också att jag var fin i håret, snällt sagt av en som är 3 år . En tråkig nyhet är att vi lagt oss igen eller vi har förlorat en budgivning, ännu en gång blev jag ledsen och sur och jag det håller i sig fortfarande... I morgon ska vi på en till lägenhetsvisning och den lägenheten är jättefin, jättefin är lika med jättedyr. Annars ska jag försöka blir frisk till onsdag, då åker vi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Ge inte upp, snart kommer ni hitta en lägenhet. Vart ska ni åka då? *nyfiken* Hoppas du kryar på dig. :)