torsdag 18 september 2008

Ledig i dag...

Godmorgon


I Går så var vi bjudna på middag i Burvik för att fira Ulla och träffa Oscar. Det var trevligt, fick veta några väldigt goda nyheter om en grej som ligger mig varmt om hjärtat, jag ska berätta mera sen... Men det har med MIG att göra...


I dag så firar Cdon firar Nyöppning & då har dom massa fina erbjudanden på nätet, man kan bland annat se film Gratis. Jag är ju tyvärr inte av dom som kan se film på den här datorn, den är helt enkelt för Kass... Trist, men gå i & titta!!!!!


Jag ska snart cykla in på stan och köpa plastfickor stora etiketter till företaget. Sen ska jag se på H&M om jag hittar ett linne... Jag letar ett vitt baslinne och har gjort det ett tag men hittar inget, jag har till och med drömt om det en hel natt att jag letat ett linne... jag har kommit till den punkten att när jag öppnar garderoben så är det ofta ett vitt linne jag vill ha men det finns inget...Och jag tänker på det jämt.:-(Dags att ordna


Ikväll är det Elitseriepremiär i Ladan & jag ska självklart dit...Ses vi ?

Inga kommentarer: