lördag 27 september 2008

8 matkassar, en fulltankad bil & 4 timmar senare...

Ja så lång tid tog mina ärenden, jag for på stan & köpte


* Ett vitt linne

*Ljuslykta i Lila

*Present
Sen uppe på Solbacken så intog jag willys, ICA M & Rusta... Jag trodde väl att jag kanske skulle hinna till hockeyn, men nej det gjorde jag inte. Nu leder AIK med 3-0 härligt, jag har sett alla matcher utom Luleå & denna. Men jag måste prioritera annat, som mat i kylen, jag ska bort hela dagen i morgon & hela måndag så det var ett MÅSTE. Jag har startat med middagen i alla fall, och det blir en grekisk sallad med ruccola Sen i UGNEN: kycklingfilé,keso, chili,svamp,majs & paprika inlindat i tortilla bröd med ost på... enkelt & gott. Fick en smärre chock på ICA då jag såg vad Hallonen gått upp i pris, kostat 19,90 Euroshoppers, nu kosta dom 33,90:- Oj vad mycket dyrare... Så jag köpte jordgubbar i stället.Min lördag kväll blir en i soffan, jag har en del att ordna inför morgon dagen då jag ska sälja lite grejorloppis & hjälpa min mormor. Sen på kvällen kalas i lövånger. Vad ska ni göra ikväll?

Inga kommentarer: