måndag 8 september 2008

En Insikt....


Gokväll

Igår så fick jag en stor insikt, att allting kanske inte riktigt fungerar i min vardag, att jag inte får den att gå ihop som jag vill att den ska göra. Mycket har hänt sedan April då jag börja på nya jobbet + starta företaget. Massa roliga saker & jag tror på vägen så har jag glömt att stanna upp och ta det lungt. Det var som du Anna sa om målen, att jag verkligen följer dom denna gång & har satt upp dom. Och ja det har och min plan. Att jag ska läsa dom varje kväll och känna lugnet. Jag mår bra & har ett leende på läpparna, men min kropp har inget leende utan har inte mått så bra sen i vår, jag har ingen energi, ingen ork och har varit förkyld minst 7 gånger, inte lik mig, jag brukar ha energi stiga upp vi 8 och känna mig pigg, jag stiger upp vid 8 men känner mig nu bara trött, skulle kunna sova till 15... minst. Jag har inte samma ork till träning, 1 gång i veckan har det blivit om ens det. Något är galet med kroppen den är slut & nu måste en skärpning ske hos Holm. Jag ska ha min kropp i 65 år till kanske.. Hur ska det gå? Min mål & insikt tankar fyller min dagbok med flera sidor och dom känns just nu väldigt viktiga. & jag vet att jag fixar det. En insikt är en bra grej...som mina vänner:-) Tack för att ni finns


Godnatt mina vänner

1 kommentar:

Anonym sa...

Var bara försiktig så att du inte fokuserar FÖR mycket på att inte stressa m.m. Då brukar bara ännu mer stress uppstå. utan sätt istället upp KONKRETA mål, så att du vet hur du ska följa dem! Den största målfällan är ju att sätta upp mål, men för höga, och därmed inte kunna nå dem.

Man måste ju ge sig själv chansen att nå de mål man sätter upp!

Kram