onsdag 24 september 2008

Illamående...


Gokväll, i dag har jag känt mig lite hängig, & efter middagen illamående... Det är maten som spökar med min mage, dom går absolut INTE i hop just nu.

Mat funkar jag eller ingen utan, men just nu önskar jag verkligen att jag slapp. Jag la mig ner och hade mag kramper i en timme, tårarna spruta. Sen gick dom tack och lov över, men är öm & har lite ont bara... Jag vet inte riktigt vad jag har ätit som har utlöst det men jag tror det var att jag åt lite kräm till middag... Det blev för surt..Jag vet inte. Jag släpa mig till kursen ikväll och det var väldigt tur, det var superkul, jag önskar vi hade kursen fler dagar i veckan:-)I morgon har jag kurs hela dagen, fast om Tvångsvård och det ska också bli kul, men Tvångsvård & Silversmide är helt olika saker... :-)
Nä nu blir det i säng och hoppas jag får en lugn natt och att jag slipper hänga över toan...

Inga kommentarer: