torsdag 14 maj 2009

Semester torsdag



Godmorgon!




Jag tog en sovmorgon i dag också, var välbehövligt. Sitter nu och äter frukost, ska strax gå ut med Maud. När vi var ute i går kväll vid 23 tiden så träffade hon på en igelkott. Jag lät henne inte hälsa så klart , hon är är naken kotten har piggar, ingen bra kombo. Men nyfiken får man ju vara:-)

Lyssnar på Riks MorgonZoo och Ann Söderlund var där och intervjuades. Hon och hennes man har just blivit särbos. Från att varit en familj med 3-4 barn så flyttade dom i sär. Tycker väl att lösningen är sådär. Far inte barnen far illa av det?. Nej jag vet inte vad jag ska tycka om det. Hon har barnen 3 dgr han har 2 dgr samt gemensamma helger. Men annars tycker jag Ann är en otroligt inspirerande kvinna och härlig!


Nej nu ska jag ut med Maud, Godmorgon Alla!

1 kommentar:

Dessie sa...

Ja kanske, det beror på hur pigg jag är i kväll.. lillen har fått feber igen.. Han bara grinar och allt är fel! *stackars* Men annars så infinner jag mig, jag kan ju ringa så kan ju du åka med isf.