onsdag 20 maj 2009

Godmorgon


Godmorgon på er:) nu sitter jag snart i en stol och ska bli fin i håret:) Lina ska ta sig an min fina utväxt. Idag så ska jag göra lite ärenden och göra lite smycken. Besöket på Lassa igår gick sådär. Dom hittade inget. Både bra och dåligt. Bra för att då är det ingen gallsten kan ha varit och den kan ha gått sönder. Dåligt för att jag fortfarande har lite ont och är lite rädd att det ska komma tillbaka. Jag ska ta mera prover och se vad dom säger. Sen blir det att hålla kosten och försöka vara smärtfri. Det blev också ett dyrt kalas har jag räknat ut. 1200 kr minus sjuk från jobbet. Besök akuten 600 kr prov tagning 200 kr och medicin 100 kr. Det är en summa på 1900 kr kunde jag absolut ha spenderat på annat. Men nu är det som det är. Än är det inte över får se vad proverna säger. Godmorgon

Inga kommentarer: