måndag 4 maj 2009

Måndag kväll

Gokväll!

Börja känna mig mycket bättre nu och krafterna börjar komma tillbaka. Har kunnat äta ordentligt. Däremot så har en rädsla inom mig vuxit, mat mässigt tycker jag det är lite jobbigt, har ätit kokt potatis kokt skinka köttebullar, jag vågar inte äta så mycket. Är rädd för att jag ska få tillbaka smärtorna.

Får ta det sakta men säkert.

Om 1 vecka får vi nyckel till huset. Känns toppen. Deklarationen är inlämnad i dag , så här i sista stund:-)

Imorgon så skulle jag egentligen jobba fast jag har sjukanmält mig. Tror inte jag fixar det. Funderat en hel dom här dagarna, varför jag får det varför det måste drabba mig, jag sköter mig ändå bra då det gäller kosten. Och nu måste jag ytterliggare sköta mig. Det är inte rättvist någonstans att jag måste gå på en ännu strängare diet. Jag måste helt undvika
  • Ägg
  • Grillat
  • Sallad
  • Stekt mat
  • Skräp mat
  • Godis
  • Chips Popcorn
  • Fet mat

Så nu blir det kokt mat som gäller. & kokta grönsaker. Yejjj!!!!!!!!! Jag vill bara skrika inombords, det är inte rättvisst nånstans.

1 kommentar:

Dessie sa...

Men gumman då, fan vad jag tycker synd om dig att du ska ha så problem med magen! Skickar många kramar, hoppas det hjälper lite.=)