torsdag 7 maj 2009

Att vakna utan smärta...


fick jag uppleva i morse, den känslan försvann direkt efter frukost . Mat = Ajajaj...


Mår hysat i dag så jag har varitut på en längre prommis med Maud sen blir det kanske att plantera om lite blommor på balkongen tror jag. Lite annat att stå i. I morgon väntar jobb, och jag längtar lite grann...


Härligt med sol:-) Prata med min kära vän Sofia i går och glädjes av att on kommer hem ganska snart det ska blir roligt, Linkan kommer ju också hem, nu hoppas jag också att Linda kommer hem så jag får krama henne och rå om alla min vänner i sommar.

Flytten närmar sig med stormsteg och på måndag får vi nyckel. Fredag blir det flytt!


Godmorgon

1 kommentar:

.: Elin :. sa...

Så spännande med flytt! Sunnanå är bra.. ;) Det låter jättejobbigt med magen, hoppas det blir bättre snart.