fredag 1 maj 2009

Middagen



Gokväll!

Middagen blev skrov från frasses, jag ett barnskrov Micke skrovmål. Sist vi hämtade därifrån fick jag ingen hamburgare utan ett bara ett kallt bröd. Det uppskattades INTE. Men jag gjorde så klart inget, vem orkar. Nu hände det igen fast denna gång fick Micke ett miniskrov i stället för skrov mål. Missnöjd JAMEN VISST. Jag blir irriterad hur svårt kan det vara???? Ja skit samma men jävligt irriterande. Önskar jag orkade ringa dit och klaga. Men det kommer jag inte att göra.

Tvätt står på schemat ikväll, tvätsstugan är full i tvätt! Sen ska vi väl åka och hyra en film. Får se vad det blir. Dagen har varit helt underbar, sol fika på Stigs med tjejerna. :-) me Like!

Vår bärbara dator håller på att paja. Skärp är vad datorer är SKÄRP, bara kostar pengar och håller i nån månad. Jag är så missnöjd, men vad ska jag göra. laga igen och betala. :-( Märks det att jag är lite irri;-)

Inga kommentarer: