tisdag 1 maj 2007

Valborgs


Go eftermiddag !


I går så hade vi grill "fest" hos Söderströms, vi grilla och åt mums, sen for vi en bit & såg en brasa, med tanke på hur otroligt kallt det var i går for vi hem snabbt. Spela lite spel & drack lite gin& tonic. Vi spelade absolut överens, vilket sist vi spela jag & micke förlora stort, men denna gång fick vi revanch och vann, haha...

Men jag tycker fortfarande att sällskapspel inte är så kul... vad hände där? Vad har alla gjort riktigt på valborgs? Känns som jag inte pratat med någon på länge. Linda kommer hem på fredag vad kul:-) Jag längtar, även fast hon blev stockholms bo i februari har hon varit hem mycket, det är bra så vi får rå om henne... Jag ligger för övrigt begravd i inrednings tidningar & IKEA, det ska flyttas & göras om, oj så roligt:-) Kramen

Inga kommentarer: