onsdag 9 maj 2007

Aloe vera

Gomorgon !


Jag skulle stiga upp 07.00 i morse, kl 06.00 vakna jag av att jag hade en fruktansvärt smärta i ryggen, jag hoppas att detta är tillfälligt, kanske en kota hoppat ur läge??... Ont gjorde det...Så jag låg kvar till 08.30 ...


I går hade vi syjunta hos Lina, och temat var skönhetsvård, Vi blev presenterad för ett märke som heter forever living, rena bra aloe vera produkter, vi blev masserade, sminkade och ansiktsbehandlande.... Jättetrevligt, På bilden här visar en dryck som innehåller aloe vera om man ska dricka, den hjälper till att "ordna till magen" det vill säga, rensar ut slaggprodukter, renar magen och tarmar, visst ni att vi har 12 meter tarm i magen som vi ska ta hand om, 12 meter whats up med det? Sen prova jag nattkrämen som var en riktigt hit... Ja det lär nog bli att shoppa lite grann... Det fanns mycket bra produkter, och det är viktigt att man nästa gång kollar eter denna symbol när man ska köpa en aloe produkt annars köper du inte ren aloe utan kanske 1% aloe resten parfym?








Ledig i dag så jag ska tvätta sen ut och springa lite ... vad ska ni göra då ? Kram

Inga kommentarer: