torsdag 10 maj 2007

Kurs i dag ..

Godmorgon !

Mardrömsnatt igen ... sover fruktansvärt dåligt nu förtiden jag vet inte vad det är ? Konstigt konstigt... I dag vid 10.00 bär det av till Jörn jag och Dessie ska på kurs, det ska bli kul, riktigt kul jag längtar, jörn är väl inget höjdar ställe att ha kurs på men vad ...! Jag hoppas vi lär oss mycket och att vi blir duktiga... Nu ska jag sätta på Amy Winehouse , på stereon alltså och göra mig redo.. Skulle springa i morse men nej jag får mig inte upp... kan vara sömnen? Godmorgon

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej tjejen

Hoppas du orkade med dagen trots lite sömn.. det låter inte alls bra att du sover dåligt så ofta!

Du ska inte racka ner på metropolen Jörn! Det kanske inte är så häftigt nu men när jag va liten så var det jättefint.. Jörn symboliserar svensk sommar för mig! Mormor bor där.. så jag har alltså lite jörnsare i mig! Det är jävligt coolt ska du veta ;) Så jag tror helt enkelt du får omvärdera din syn på Jörn ;)

Fint du fått på balkongen förresten..

stora kramen från Rebban