söndag 13 maj 2007

Gokväll..


Hej !






Efter 24,5 h timme har jag nu avslutat mitt jobbpass, det gick bra , väldigt kul att jobba faktiskt. I går så höll jag hela stället i gång till 23.00, så i morse var alla trötta och ville sova till 10.00. Vi satt ju så klart uppe & såg Schlagern, vilket jag så här i efterhand tycka var helt onödigt, vilket skämt, Helt sinnes vad säger ni om gruppen som kom1:a? Serbien, var det någon som tyckte att låten var bra? Om vill jag hör motivation tack!

Jag är ju egentligen ingen schlager tjej, men ja detta er helt enkelt USELT! Vad säger vi om 2:an då? En Boy George möter Julgranen? Whats up? Nu ska vi bort på middag, mums, sen blir det nog the holiday med Linda, någon annan som är sugen ?

1 kommentar:

Sofia sa...

Ja, vad ska man säga... Fruktansvärt dåligt!

Kram