fredag 4 maj 2007

Resplan..


Godmorgon !


Snart bär det av det vill säga i morgon åker vi.. En resplan är eller kommer att göras, med tanke på barnen & min & Majas allergi. Mat måste planeras.


Resplan för Lördag :


ca 08.00 lämnar vi Skellefteå


ca.10.00 intar vi Luleå, för shopping


ca.12.00 Lunch och kaffe


ca.13.00 Lämnar vi Luleå, sikte Haparanda


ca.14.30 entrar vi IKEA, haparanda, Shopping till 17.00, till hotellet incheckning, uppsnoffsning


ca.18.00 Middag på hotellet som förhoppningsvis är mjölkproteinfri & Glutenfri...


ca.20.00 Drinkar


ca.23.00 Läggdags.. ha ha nä sista punkte går ju inte sätta...


Söndag: Go frukost sen Ikea hela dagen


Ganska bra resplan, nu är ju denna på ett ungefär... men ändå jobbigt det här med maten känner jag, tidigare efarenheter säger ju mig att jag kommer få en Laktosfri kost så inte hjälper mig ett dyft alls:-( Så kommer kocken och titta på mig och se ut som ett frågetecken, Gluten däremot vet alla så det blir glutenfritt... Ja vi får se. Men jag är allergisk mot MJÖLKPROTEINET.

Vår 25 års fest är i fara,vi får se om det löser sig eller? Hoppas... Nä nu ska jag träna sen träffa Sandra, Dessie och söta Liam Kram på er

Inga kommentarer: