onsdag 16 maj 2007

Trampa på chefen?

Godmorgon !

I natt har jag jobbat natt & det gick väl bra, sov lite halvdåligt men men... Premiär i går för lillbilen igen, jag fick snällt låna så om ni ser en sån bil så är det jag som sitter i.... Vet inte hur länge jag får låna... jag önskar att det var för alltid, jag älskar att köra bil det är så roligt. Sen att köra snabbt är ännu roligare, jag har haft mitt körkort i 7 år nu snart och har aldrig blivit stoppad eller åkt dit för fortkörning.... Peppar peppar... I går så blev våra biljtter klara och entusiatisk som jag är skickade jag alla i går, i dag upptäckte jag lite fel, ett stavfel & glömt sätta ut pris... Ursäkta.... Så går det när man inte kan lugna sig lite grann... Ja som sagt ledig nu resten av dagen skulle egentligen passa Liam tillsammans med Emma men så blev det inte men vi ses ju i morgon då jag & Micke ska dit och grilla:-) Fick även en mobil i går, ser ut som på bilden fast annan knappsats typ.. Blev inte så glad över det jag vill ju inte ha en sony ericsson utan en NOKIA... Men Phone frågade ju inte precis vilken jag ville ha... Ja ja det blir nog bra... I dag ska jag göra smycken hela dagen för jag har inga kvar nästan allt är nästan slut i alla fall halsbanden, och i dag eller i morse har jag bokstavligen trampat på min chef, det ni!
Kramen

Inga kommentarer: