måndag 7 maj 2007

Lugnet kommer efter stormen...


Godmorgon !


Vilken mardrömnsnatt jag har haft, drömt mardrömmar precis hela natten. Drömde först att jag blev rånad utanför ICA och kastat i en gränd, just efter det dumpade Micke mig, då jag direkt efter träffade en kille som hette Bill, men såg exakt ut som Micke, han dumpade också mig och jag blev helt förtvivlad. Sen träffade jag Anna & Sandra för tröst och planering av fest då, säger dom att temat på festen blir ...bip och att alla blondiner ska se tråkiga ut, dvs inget smink, gråa i ansiktet och olyckliga. Sen alla brunetter ska se lyckliga ut med smink. Jag vägra och fick därför sparken från festkommiteen. När jag vakna som kändes det som 7 svåra år, insåg dock snabbt att allt var bara mardrömmar... Hemskt hemskt...


Jag har just ätit en god frukost i lugn och ro, ska städa undan och sen på lassa för provtagning... Lugn dag...
Tack Kerstin & Jan för en underbar helg med God mat & trevligt hotellrum:-)


Kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Men gumman då! Jag lovar, vi ska inte bli osams. O du kommer inte att bli sparkad från festkommittén! Dessutom så kommer blondiner att få sminka sig på fest. Inte för att du behöver det men!
Så känn bara lugnt. Det blir en bra fest! Försök vila lite under dagen, kan tänka mig att du inte är speciellt utvilad! Puss o kram