söndag 12 september 2010

Söndagkväll

Gokväll

Har just tagit ut sista plåten ur ugnen, nybakade kakor luktar det i hela huset. Finska pinnar & hallongrottor blev det.

Hann en sväng på stan, köpte ett album och batterier. Nu är som allt inköp inför Elles namngivning om 1 vecka. Lite pyssel och bakning kvar.

Nya barn- stolen är också på plats






















Sitter gärna en stund i den:-) fin är den, fick en leklärbricka på köpet. Stolen kostar 1944 :- på babyprofssen i Skellefteå. Just nu får man lekbrickan värde 449 :-






Elles mormor tittade förbi med en söt dockvagn






Min kära syster har handlat på Ikea idag till Elle, kommer förbi i morgon med grejorna. Sen hoppas jag tygerna kommer så jag kan sy lite, till läshörnan.
Nu ska jag ta på mig löparskorna och springa en sväng. Ha en trevlig kväll.

Kram Frida

Inga kommentarer: