torsdag 9 september 2010

Shopping på stan....

Blev en sväng på stan idag, jag började med att ta kort till körkortet. Går ut om 2 veckor, kostade 150 kr för 4 kort likadana, jag såg kriminell ut på bilderna:-S
Sen blev det H&M, bokia, Åhléns och hemtrevnad. Hittade allt jag skulle ha förutom ett album.
Hittade fina skor till Elle & en ny kalender till mig själv.


Sen en hängare till hallen, 99 SEK från


Serholt





Blev bra tycker jag. Nu ikväll har vi varit på kalas och uppvaktat Maja, presenter tårta och gott fika:-) nu blir det idol och en kopp te.

Kram Frida

2 kommentarer:

Dessie sa...

Va fint det blev i hallen. Du det är maskerad på Liams dagis, så vi kommer nog inte att hinna komma i morgon. Trist men en annan dag.
kram kram

Inreda Mera Hemma sa...

Tack ja det var ju synd, en annan gång då 