fredag 10 september 2010

Kvällen..

Piffar toan, äter jordgubbar & ser tv... allt på en gång som vanligt:-P
Elle sover sött i sin säng & maud sover i soffan. Jag ska ta & piffa klart sen tänkte jag se Inglorius Bastards på Canal+.
Snart är det dags att Rösta, jag har tänkt gå & förtidsrösta på Brinken. Den 19 så har vi namngivning så det passar dåligt. Min röst går till dom RÖDA, tycker att vi behöver bättra på Sverige & ny regering. Tycker att vår välfärd är viktigt & att alla ska ha det bra, känns inte som att Moderaterna värnar om alla utan om dom som har stora plånböcker.

Ja H&M kom idag, Klänning & duschdraperi till mig, Body,2 byxor vantar & tshirt till Elle. Hoppas jag får ut & inviga mina nya klänning snart, börjar vara snart år sen jag var ute:-(  Nu ska jag slita mig från dator & ta och lägga mig i soffan. Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: