söndag 12 september 2010

Söndag

Godmorgon

Hjärtat sov till 08 i morse, det var välbehövligt det var inte en kul lördag för Elle, vi åkte till stugan men åkte hem igen. Så blir det ibland. Jag var helt slut, åt middag vid 20.00 sen stupa jag i säng.

Idag tror jag det blir att torka fönsterna, har 3 kvar ute. Sen insidan på alla, men det kan man ta när som helst. Annars blir det träning i dag för mig, jag ska ta en löptur & besöka gymmet. Inte så mycket andra planer, hade ju en plan på att vakna upp vid havet & ta en härliga prommis. Regnet & kylan här i stan får mig att vilja stanna inne.
Stor kudde med detta tyg till Elles rum
Annars hoppas jag att min kära syster svänger förbi IKEA i dag & handlar en ram & lite annat till Elles rum. Symaskinen har jag lånat igen av mamma & ska sy klart kuddarna till läshörnan i hennes rum i veckan. Blir stora kuddar i Brun manchester, Röd & detta retro tyg med elefanter. Sen blir det mindre kuddar i rosa & grönt kanske? Vi får se...

Ha en fin söndag

3 kommentarer:

Dessie sa...

Va duktig du är, jag skulle verkligen också ha tvättat mina fönster. Meeeen det får bli en annan dag.

Kram Kram

Inreda Mera Hemma sa...

Och ja detblev inga fönster tagna här:-S skyller på regnet

Inreda Mera Hemma sa...

Och ja detblev inga fönster tagna här:-S skyller på regnet