lördag 11 september 2010

Måste bita sig i tungan ....

Godmorgon

Här blev det nytt sovrekord, Elle sov i natt 14 timmar somna 18.30 och vakna 8.30.
Idag packar vi och åker till havet, Risböle och blir där tills i morgon:-) känns skönt.

Prommis på morgonen där vi träffa en lös hund som gärna ville hälsa på Maud, gick ändå bra. Trots att jag måste bita mig i tungan för att inte säga nått. Hunden kom springades i hög fart mot oss och jag vad gör man ? gissar & hoppas den är snäll. Sen träffa vi årets Tap till hundägare som hade sin hund i koppel, ett koppel som borde förbjudas. Det går ha långt och kort. Hon hade ingen ordning på sin hund. Och jag försökte trevligt säga något hon bara titta på mig som jag vore luft, sen titta hon på sin hund och sa Charlieeeee charlie kom nu charlieeeeeee kom nu... Och upprepa det 50 ggr.Tänkte säga: Men ta din hund och gå för helvete är det hunden som är ute och går med dig??? men jag bet mig i tungan. Och va tyst. Jag fick halvspringa om dom, för att hon kunde inte förmå sig att hålla hunden, tapskaft, skaffa inte hund.


Nu ligger jag och Maud i soffan och tar en kopp kaffe. Sen ska jag packa och åka. Ha en fin lördag.


Kram Frida

Inga kommentarer: